Jana's FAQs: what people ask me most frequently?

Často kladené otázky na Janu neboli FAQ

Přeji si, aby se všichni moji zákazníci cítili dobře a vyrovnaně. Také záleží na tom, abyste se při nákupu na Gingerbeli.cz, i během celého procesu dodání zboží do Vašich domovů, cítili pohodově. Vaše důvěra je pro mě velmi důležitá, stejně jako kvalita nabízených produktů. Jsem si vědoma, že Vám musím poskytnout všechny důležité informace ohledně průběhu a doručení Vaší objednávky.

Proto bych chtěla tento stručný článek věnovat těm nejdůležitějším otázkám (neboli FAQ), které Vám poskytnou informace ohledně objednávek.

Pokud by Váš dotaz nebyl zodpovězen, neváhejte mě kontaktovat na e-mailu hello@gingerbeli.com.

A teď už k hlavním otázkám, se kterými se často setkávám.

Jak je zajištěna bezpečnost nákupu na Gingerbeli stránce?

Jana a její zkušený Gingerbeli tým dělají vše, aby na stránkách byla zajištěna bezpečnost. Díky SSL můžete v bezpečí prohlížet stránku a Vaše údaje zůstávají soukromé.

Kolik stojí poštovné?

V současnosti využíváme zejména služby Zásilkovna. Zejména pro Českou republiku a Slovensko, které nám umožňují Vám zásilky doručit co nejrychleji a za přijatelné ceny.

Pro mezinárodní zásilky nabízíme také možnost služeb DHL – jak pro Evropu, tak mimo Evropské země.

Jak dlouho trvá doprava?

Pro doručení v České republice a na Slovensko počítejte přibližně se 2-4 pracovními dny. Vždy se snažíme Vám dodat Vaši objednávku co nejdříve.

Do zahraničí trvá zaslání obvykle 3–5 pracovních dnů.

V případě, že by Vám nebyla zásilka doručena, ihned mě kontaktujte na e-mailu hello@gingerbeli.com, v nejkratší době se budu snažit problém vyřešit.

 

Zpět na blog